روتر

روتر

روتر

روتر

استفاده از لینک سازی برای افزایش بازدید سایت

اگر میخواهید بازدید سایت خود را افزایش دهید و همینطور رتبه سئو آن را بهتر کنید پس لازم است که توجه ویژه ای به لینک های ورودی و خروجی سایت خود داشته باشید . در ادامه بخشی از تکنیک های لینک سازی داخلی  و خارجی را برای بهبود رتبه سایت خدمتتان عرض مینماییم.

استفاده از لینک برای افزایش بازدید سایت

این یک استراتژی پیشرفته سئو است ، بنابراین اگر تازه وارد SEO هستید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید. با استفاده از این روش ، در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است. احتمالاً قبلاً می دانید که به طور کلی ، صفحاتی که دارای بیشترین بک لینک هستند در Google بالاترین رتبه را دارند. اما چگونه می توانید افراد را به شما لینک دهند؟ در اینجا یک فرایند ساده دو مرحله ای وجود دارد. مرحله شماره یک: بفهمید که چرا مردم به محتوا در صنعت شما ، لینک میدهند . مرحله شماره دو: شامل آن محتوا در محتوای خود شوید


به عنوان مثال ، سال گذشته متوجه شدم که بیشتر و بیشتر وبلاگ های بازاریابی درمورد جستجوی صوتی مطالبی را منتشر می کنند ، و وقتی آن محتوا را خواندم متوجه چیزی فوق العاده جالب شدم. هنگامی که مردم در مورد جستجوی صوتی می نوشتند ، تقریباً همیشه آمار و داده ها را استناد می کردند و وقتی به یک آمار اشاره می کردند ، آنها به منبع اصلی وصل می شدند (لینک میدادند).

 بنابراین من پستی در مورد جستجوی صوتی ایجاد کردم. خب چطور پیش رفت؟ به گفته اهورف ، پست من هزاران بار پیوند (لینک) خورده است ، و اگر به آن لینک های جداگانه توجه کنید ، بیشتر آنها جای خاصی از پست من را ارجاع می دهند.

اکنون داده ها یک نوع قلاب است که می توانید از آن استفاده کنید. در اینجا سه ​​نفر دیگر هستند که هم اکنون بسیار خوب کار می کنند. اول اینکه تکنیک های منحصر به فردی داریم. در مورد آن فکر کنید ، وبلاگ ها و سایتهای خبری دوست دارند چه چیزی را پوشش دهند؟ چیزهای جدید.

وقتی چیز جدیدی ایجاد می کنید ، خودتان را قلاب می کنید. به عنوان مثال ، دو ماه پیش من در مورد روند اولیه تحصیل برای سال 2020 نوشتم. این پست تنها در 3 روز 184 بک لینک به دست آورد!

مرحله بعدی لینک سازی این است که محتوای خود را به عنوان یک راهنمای نهایی قرار دهید. این در واقع یکی از قلاب های مورد علاقه من است. چرا؟ چون واقعاً ساده است! در حقیقت ، هنگامی که شما یک راهنمای گسترده منتشر می کنید ، راهنمای شما به خودی خود قلاب است. بیایید به یک مثال از زندگی واقعی نگاه کنیم. چند هفته پیش ، من این راهنمای قطعی در مورد برخورد با سیاست های دفتر را منتشر کردم. اکنون ، به نظر من ، این جامع ترین راهنما درباره موضوع در آنجا است. در حقیقت ، این واقعیت که پست من همه چیز را برای اطلاع از آن موضوع در بر می گیرد ، مهم است. به عنوان مثال ، هر چند وقت یک بار ممکن است یک وبلاگ نگار درباره سیاست در محل کار ذکر کند ، اما آنها نمی توانند به طور کامل در مورد توضیحات کامل درباره این موضوع و چگونگی برخورد با آن به شیوه‌ای مؤثر عمل کنند. بنابراین آنها برای راهنمایی بیشتر خوانندگان خود و یافتن راه حل برای مشکلات مربوط به محل کار خود به راهنمای من پیوند می زنند.

 

آخرین قلاب ما این است که نتایج مطالعات موردی را در محتوای شما بگنجانید. در تجربه من ، مطالعات موردی یکی از ساده ترین قلاب هایی است که می توانید از آنها استفاده کنید. و تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که یک نتیجه را در مطالعه موردی خود داشته باشید. اگر می خواهید افراد به مطالعه مورد شما پیوند دهند ، باید یک نتیجه خاص را ارائه دهید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.